Fondens ordinære pulje - bevillingsåret 2022
Ansøgningsfrist og bevillingsramme
Ansøgningsrunden for tilskud til projekter i 2022 gennemføres med ansøgningsfrist 13. august 2021 kl. 12.
Bevillingsrammen vil være i størrelsesordenen 10 mio. kr.
Ansøgningsmaterialet for 2022-ansøgningsrunden
Ansøgningsmaterialet består af strategi for puljen, vejledninger samt ansøgningsskema.
Ansøgningsskemaet består af tre dele:
- Del 1 Hovedskema med basisoplysninger om projektet og om ansøger (word)
- Del 2 Projektbeskrivelsen (word)
- Del 3 Leverancer, effekter og projektøkonomi (excel)
Indsendelse af ansøgningen
Ansøgningen skal sendes pr. mail til oekologifonden@oekologifonden.dk.
Skriv venlig projektets titel og/eller ansøgers navn i mailens emnefelt.
Til brug for fondens registrering af ansøgninger er der i skemaerne lagt felter/koder ind. Det er derfor vigtigt, at følgende dokumenter vedlægges i mailen:
- Del 1 i word
- Del 2 i word
- Del 3 i excel
- Derudover skal ansøgningen fremsendes i pdf-format, hvor del 1, 2 og 3 er samlet til ét dokument.
Evt. program til at samle de tre dele i PDF-format: www.pdfmerge.com
Kvittering for modtagelse af ansøgning
Ansøgere vil modtage en mail med kvittering for modtagelse af ansøgningen.